За Блога

Най-добрите филми Ви чакат, за да ги гледате. За да разберете кои са те, четете тук и бъдете информирани !

Не пропускай новите филми

Въведете email за най-интересното:

вторник, август 25, 2009

Филмов каталог на ужасите


Ето го и него ! Отдавна получавам постоянни и да си призная дразнещи въпроси от рода на какво да гледам, днес съм решил/а да гледам нещо може ли да ми препоръчаш филм, кой филм би ми допаднал, може ли да ми кажеш някое хубаво ново филмово заглавие ... ? Въпроси, въпроси, на които отговарям по един и същ начин - Отвори New Movies | Нови Филми и просто потърси нещо, което те вълнува, няма начин да не си харесаш нещо.

Уви това не е задоволителен отговор за повечето и засипването с по-заобиколни въпроси продължава с пълна сила. Всеки има различни предпочитания, ето защо смятам, че аз не мога да предложа най-интересния филм на някого като ме попита за такъв. Това беше и причината да взема решението да направя Филмови каталози за едни от най-гледаните жанрове.

Целта на тези филмови каталози е да отговори на въпросите, споменати в началото. Как да ги използвате ? Отговорът е Лесно ! В три стъпки :
Ето вече знаеш какво ти се гледа. Ами потърси го в торент сайтовете и го гледай !

Настоящият филмов каталог ти предоставя филми на ужасите. Ако те не са ти по вкуса очаквай следващия каталог съвсем скоро !
Първия Български Бутон за споделяне Stumble Upon Toolbar